středa 16. prosince 2020

Panský les a okolí Lipnice

 

V září jsme po pár letech zase zavítali do boulderové oblasti Panský les u Humpolce. Bouldry super, plácek super, sluníčko super a výhled do kraje taky super!

Co mě ale nadchlo mnohem víc, je okolí Lipnice nad Sázavou. Jasně kde kdo to tam zná. Každý to ale nezná všude, takže já jsem pokaždé úplně nadšená, když objevíme pro mě nový a krásný kout naší země.

Výlet okolo starých lomů s vodou (ani jsem si nepředstavovala, jaké tam musí být v létě fantastické koupání). Do skály vytesané Bretschneiderovo ucho, Ústa pravdy a Zlaté oči jsou dobré cíle při toulání se krajinou. Hlavu XXII jsme nestihli, příště :) 

Samotná Lipnice je moc sympatické městečko s hradem. Je tam památník Švejka (domek s výstavou), to jsme také vynechali, ale nevadí, v létě se tam určitě vrátíme na koupání!

Více foto ZDE

K. 









Žádné komentáře:

Okomentovat