čtvrtek 17. prosince 2020

Petrohrad a okolí

 

Na konci září dost pršelo, ale ne v západních Čechách. Tak jsme pokračovali v objevovací krasojízdě. 

Základním bodem byly petrohradské bouldry. Jelikož si tam ale člověk roztrhá prsty za 3 hodiny lezení, zbylo spousta prostoru pro výlety do okolí.

Hned první den hodil laťku hodně vysoko, a to návštěvou skrytého a tajemného městečka Rabštejn nad Střelou. V létě je tam asi dost turistů, ale takle v pošmourném podzimu působilo toto místo opravdu tajuplně. Staré chaloupky, zřícenina hradu, zámek a stezička nad řekou Střelou, to vše uprostřed podzimně barvícího se lesa, prostě pohádka. 

Ubytování přes airbnb v Žihli, v krásné staré vilce s obrovskou zahradou u bezvadných lidí, kteří dělají pěstouny, tomu dodalo opravdu důstojnou korunu 😊

U Petrohradu je také zřícenina hradu. Pro nelezce procházky mezi kameny a hledání Kolumbova vejce.

Krtské skály - jsem ráda, že na mě toto místo baflo z mapy. Malá přírodní památka se zatopeným lomem a Božím kamenem uprostřed pohádkového lesa. 

A nakonec Žihelské Viklany, kámen Hřib, Bába a Dědek. Jako tak hezkej les jako tady ten za Žihlí jsem snad nikdy neviděla, koberce křiklavě zelenýho nacucanýho mechu... uáááá se tady nějak moc rozplývám.

No musíte vidět na vlastní oči.

A dvakrát jsem použila slovo pohádka nebo pohádkový, ale já prostě nevím, čím je nahradit 😊

Foto ZDE.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat